dance and dream!

dance and dream!

вторник, 17 января 2012 г.



probabil am sa-mi intiparesc din nou alfabetul latin in emisfera sceptica, si pe sub nervii optici am sa calculez culorile curcubelui in miscari lungi acvatice.fumez ganduri de mesteacan.le absorb subtil mirosul, si le procesez in clipe.ahhhh cat as dori in veacuri. coarde simple, coarde dure.o vioara in nuc se zbate.note lungi, note obscure.

nu-mi mai amintesc cifrele inmultite pe verso de caiet , nu mai echilebrez randuri pe sticla, nu mai incrucisez degtele spre rasarit. multe “NU”. ingenunchez,cad, gem,oftez, ma ridic, merg, iar cad.

pledez pentru o noua lege.ii dau viata in aer si o arunc in sare.REtraiesc murirea si formez dorinta.nam sa mai cad in adevar ci am sa cad in raze efervescente,vii,indragositite.si am sa-mi luminez tacerea.

Комментариев нет:

Отправить комментарий