dance and dream!

dance and dream!

вторник, 1 марта 2011 г.

Glosar


Ar fi in zadar sa tapez cu viteza luminii ceea ce gandeste o femee intr-o ora.
E ilegal. Si nici puterea de capabilitate nu mi-e motiv sa o fac. Dar totusi eticheta legalului imi permite sa relatez cele 10 "Am invatatu-uri" pe parcursul unui glosar ratacit.
Am invatat sa vorbesc pe silabe celui ce nu ma prinde din mers si sa gesticulez prin semne celui ce nu ma aude.
Am invatat sa inteleg fara sa cer explicatii si sa apreciez la justa valoare ceea ce ma cuprinde din cele patru directii solare.
Am invatat sa iubesc neconditionat - ca in viitor sa primesc ceea ce am daruit candva, ia prieteniile nu exista atunci cand singur crezi in ele .
Am invatat sa ajut "orfanii" fara sa astept un "Multumesc" , pentru ca viata prea de tot i-a pedepsit.
Am invatat ca orice ajutor eventual unuia ce il necesita este rasplatit inzecit sau insutit .
Am invatat sa zambesc pe timp de furtuna ca sa pot oferi unuia o zi cu soare.
Am invatat sa organizez timpul astfel incat sa nu-l simt grabindu-ma si punindu-mi la dispozitie un termen obositor.
Am invatat ca nu pot schimba trecutul, dar nici viitorul nu-l pot construi pe ruinile lui. Am sa visez viitorul asa cum vreau eu, am sa particip activ la modificarea lui si o sa generez ceea ce vreau. Pentru ca pot.
Am invatat sa muncesc si noptile pentru ceea ce vreau , pentru ca din nou, POT .
Am invatat sa nu pierd nici una dintre oportunitatile si sansele pe care viata mi le ofera. Ele nu vin in vag, ele vin sa-ti indeplineasca visul.
Tot UNIVERSUL contribuie la dorinta ta, la ceea ce intradevar merita si este adevaratul "tu" . Nimeni in asta viata nu are dreptul sa te judece si sa-ti ceara ce nu poti sa oferi. Lumea ce te incojoara iti reflecta sufletul , decorul interiorului si felul de trai/ gandire.
Cele 10 " am invatat-uri" imi sunt ghid pentru moment, ma fac sa dansez valsul dictat de ele. Desi e patetic ma simt la inaltime si imi pare ca urmez ceea ce ar fi trebuit de mult sa o fac. Nu sunt profesor, dar ma autoeduc. Cad, zambesc, ma scol si merg inainte- pentru ca POT.

1 комментарий: